Anda di laman kakak.teruskan membaca,tinggalkan jejak:)

Sunday 26 June 2011

AKU FOBIA HOSPITAL


Assalamualaikum dan hai :)
Fobia dengan hospital? Takut nak makan ubat? Takut nak pandang jururawat? ( kecuali doktor hensem takpe) HAHA!
Btw, I tak suka bau hospital itu sendiri. Grrrr! Masuk je kawasan hospital secara automatik kepala boleh pusing-pusing. Hee. Plus bau "dettol" yang menusuk hidung ni. I tak suka tengok barang-barang kat hospital.
Bagi I hospital adalah temapat yang menyeramkan walaupun ia nya adalah tempat kita yang sakit mencari penawar ubat.
Tapi, kalau dah takdir kita sakit terlantar di hospital apa boleh buatkan? Lagi-lagi kalau kita sendiri tidak berdaya nak menguruskan diri kita sendiri lagi.

 Minta dipermudahkan kan perjalanan hidup ku nanti Insya-ALLAH, AMINN.

p/s : kepada waris-waris terdekat ku, saya Lily Farahfariza meminta pertolongan jika suatu hari nanti saya tidak berdaya dan terlantar di hospital atau kesakitan di rumah, hanya 1 saya pinta. Jangan lupa ambilkan saya wuduk ye sayang. Iya, mungkin kita tidak tahu apa yang akan terjadi pada kita masa akan datang.


No comments: